RISE UP, LIKE THE SUN

Hej!

En bra helg har det varit. Var hos milla med anton, milla och julia i fredags,
haha längesen jag skrattade så mycket! göra ''hömhöm'' haha :)
Sen var det bara att gå upp tidigt på lördag för att förbereda sig inför cup,
måste säga att det gick bättre än förväntat? Semi mot Tierp IF iaf, sen tog de slut!
Klockan sju åt vi på brorsan, huur god mat som helst! Black and white blev det.
Sen gick jag och milla iväg, sen skiljdes våra vägar åt och hon gick till Lydia
och jag till Anton t :) sen så var jag och Daniel tvungna att åka hem rätt tidigt
för att komma hem till honom, rätt synd ändå, men var helt slut efter cupen!

Vi vaknade rätt tidigt idag och sen åkte han och träna och jag fick komma hem.
Skadat lår/skinka (?) kom jag hem med idag så det blir ingen träning på hela veckan tyvärr!

Har väl inget mer att säga nu :) rätt ointressant inlägg, men hehe skitsamma!

hejdaa





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0